POLIMER PROJEKT Sp. z o.o.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Administratorem danych osobowych zbieranych jest POLIMER PROJEKT Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Obrońców Tobruku 21, 61-695 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000660328, NIP: 7811940812. Wysokość kapitału zakładowego: 60.000,00 zł, zwana dalej „Administratorem”.
1.2. Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 133, poz. 883 ze zm.) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
1.3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem; zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
2. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
2.1. Celem zbierania danych osobowych przez Administratora jest:
a) nawiązanie, ukształtowanie treści, zmiana, wykonanie lub rozwiązanie stosunku umownego między Usługodawcą (Sprzedawcą) i Usługobiorcą (Klientem) polegającego na świadczeniu Usług Elektronicznych poprzez Polimer Projekt lub zawarciu i wykonaniu Umowy Sprzedaży Produktów oraz ich dostarczenia do Klienta (art. 6 ust. 1 lit. B RODO),
b) marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
c) windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
2.2. Odbiorcy danych osobowych:
Będziemy udostępniać zebrane dane:
a) podwykonawcom, w tym kancelariom prawnym, likwidatorom szkód,
b) innym niezależnym odbiorcom, w tym naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, firmom transportowym, dostawcom usług IT, firmom z którymi współpracujemy w działalności ubezpieczeniowej, finansowej, sprzedaży naszych produktów, oferowania naszych usług, komunikowania się z Tobą.
2.3. Administrator przetwarza następujące dane osobowe Usługobiorców (Klientów):
a) imię i nazwisko, nazwa firmy,
b) adres poczty elektronicznej,
c) numer telefonu kontaktowego,
d) adres siedziby (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
e) numer identyfikacji podatkowej (NIP).
2.4. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt. 2.3. jest niezbędne do świadczenia przez Usługodawcę usług oraz dostawy produktów.
3. COOKIES I DANE EKSPLOATACYJNE
3.1. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie użytkownika odwiedzającego stronę Polimer Projekt Sp. z o.o. (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzystasz odwiedzając naszą stronę internetową). Szczegółowe informacje dot. Cookies, a także historię ich powstawania można znaleźć m.in. tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
3.2. Usługodawca przetwarza dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony internetowej w następujących celach:
– identyfikacji Usługobiorców;
– zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy na stronie www,
– dostosowywanie zawartości strony do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron;
– prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony oraz badania potrzeb Usługobiorców, z wyłączeniem personalnej identyfikacji Usługobiorcy.
3.3. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies na Twoim komputerze – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności;
3.4. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez naszą witrynę – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej;
3.5. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
– w przeglądarce Chrome:
https://support.google.com/chrome
/answer/95647?hl=pl
– w przeglądarce Firefox:
– w przeglądarce Internet Explorer:
https://support.microsoft.com/pl-pl/products/windows?os=windows-10
– w przeglądarce Opera:
https://help.opera.com/Windows/12.10/
pl/cookies.html
– w przeglądarce Safari:
https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=pl_PL
3.6. Usługodawca zbiera również dane eksploatacyjne (tzw. Logi – adres IP, domena), które przechowywane są przez czas nieokreślony i wykorzystywane do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu witryną. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające naszą stronę Logi nie są ujawniane osobom trzecim.
4. PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH
4.1. Podanie danych osobowych przez klientów jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy sprzedaży skutkuje odmową zawarcia tejże umowy.
4.2. Podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta jest konieczność realizacji umowy, której Klient jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. W przypadku przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora podstawą takiego przetwarzania jest dodatkowo zgoda Klienta.
5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
5.1. Dane osobowe przetwarzane na podstawie udzielonej zgody będą przetwarzane do czasu jej cofnięcia lub ustania celu dla jakiego dane zostały zgromadzone. Udzielona zgoda może być w każdym czasie cofnięta bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
5.2. Dane przetwarzane w związku z zawarciem i realizacją umowy, będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie dłużej jednak niż do upływu terminu, w którym Polimer Projekt może dochodzić roszczeń związanych z zawartą umową, chyba, że z ustawy o rachunkowości wynika dłuższy okres.
6. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
6.1. Masz ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
6.2. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
6.3. Składając zamówienie klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Polimer Projekt oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
6.4. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
6.5. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można korzystać z opcji w ramach Konta lub poprzez przesłanie stosownej wiadomości pocztą elektroniczną na adres mailowy: biuro@polimerprojekt.pl albo pisemnie na adres Administratora.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.